Detailnější informace najdete v Uživatelské příručce IS KP14+ na adrese:
Jak nastavím přístup osob k projektu?
Pomocí tlačítka Přístup k projektu v horní liště. Poté můžeme přiřazovat nebo odebírat role uživatelům na projektu. Je ale potřeba mít oprávnění Správce přístupů.
Jak postupuji v případě zpřístupnění obrazovek a vykázání změn při Žádosti o změnu?
Pomocí možnosti v levé liště přejdeme do Žádosti o změnu a vytvoříme novou či upravíme stávající. Následně po otevření v levém menu přejdeme na záložku Žádost o změnu. Zde můžeme pomocí tlačítka Výběr obrazovek pro vykázání změn vybrat, jaké obrazovky chceme upravit. Poté klikneme na Spustit. V momentě, kdy potřebujeme určité údaje měnit, je vždy potřeba nejprve vykázat změnu. Například pro změnu Rozpočtu nebo Přehledu zdrojů financování musíme nejprve vybrat rozpočet a stisknout tlačítko Vykázat změnu. Poté můžeme upravovat data. Následně je potřeba uložit data pomocí tlačítka Uložit.
Jaký je rozdíl mezi rolemi signatářů?
Pokud máme nastavenou volbu Podepisuje jeden signatář, systém vyžaduje pouze jeden podpis (například při podávání žádosti, žádosti o změnu apod.). Při vybrání možnosti Podepisují všichni signatáři ale systém vyžaduje podpisy všech uživatelů s rolí signatáře. Do té doby nebude možné žádosti či zprávy podat.
Jakým způsobem odvolám žádost/ukončím projekt?
V případě rozpracované žádosti je možné vymazat žádost pomocí stejnojmenného tlačítka v horní liště. V období od podání žádosti o podporu do momentu podepsání právního aktu o poskytnutí/převodu podpory má uživatel možnost odvolání žádosti o podporu pomocí volby Odvolat žádost. V období od podpisu smlouvy do ukončení realizace projektu je poté žadateli umožněno ukončit administraci projektu pomocí tlačítka Ukončit projekt.
Jakým způsobem podám podepsanou Žádost o podporu?
V případě nastavení automatického způsobu podání se Žádost o podporu podává automaticky ihned po podepsání žádosti. V případě nastavení ručního podání se žádost podá pomocí tlačítka v horním menu s názvem Podání. Ověřit si to můžete na záložce Identifikace operace, projekt dostane své registrační číslo a objeví se data v kolonce Datum prvního podání.
Jakým způsobem postupuji v případě smazání záznamu přes Žádost o změnu?
V takovém případě nepoužíváme tlačítko Smazat, ale v kolonce Akce prováděná se záznamem vybereme Záznam smazán. Například pokud mažeme subjekt projektu na záložce Subjekty projektu, zvolíme daný subjekt, stiskneme tlačítko Vykázat změnu a poté v dané kolonce vybereme Záznam smazán.
Jakým způsobem provedu Rozpad financí a zpřístupním finanční plán?
Uživatel vstoupí na záložku Přehled zdrojů financování a přes stisknutí tlačítka Rozpad financí dojde k automatickému naplnění relevantních položek Přehledu zdrojů financování.
Finanční plán projektu lze vyplnit až po nastavení právní formy žadatele, vyplnění rozpočtu projektu a přehledu zdrojů financování. Finanční plán projektu lze založit jen na žádosti o podporu, která má proveden rozpad financí na jednotlivé zdroje.
Jakým způsobem se dokládá plná moc?
U plné moci již nestačí vkládat prostý sken kopie plné moci do IS KP14+, ale je třeba se obrátit na CzechPoint pro "autorizovanou konverzi" z tištené podoby plné moci do elektronické. Zůstává ověření podpisu a akceptace (ze strany API) pouze jejich verze plné moci (formuláře).
K jakému roku se vztahují údaje o počtu zaměstnanců, ročním obratu a bilanční sumě rozvahy v záložce Subjekty projektu?
Údaje se vztahují k poslednímu uzavřenému účetnímu/zdaňovacímu období, viz. příručka pro MSP: