Od 1. 4. 2019 je spuštěn nový komunikační nástroj pro řešení Vašich technických problémů v aplikaci IS KP14+ a IS ESF2014+, který naleznete na stránkách
www.esfcr.cz po kliknutí na žlutý symbol "Hotline" zvolíte "Technická podpora uživatelům OPZ" a můžete odeslat Váš dotaz přes tlačítko "Přidat otázku". Pro tento způsob komunikace je nutné mít registraci na portálu
www.esfcr.cz. Dosud využívaná emailová schránka iskp@mpsv.cz bude od 1. 7. 2019 mimo provoz.
Pro již registrované uživatele je možné využít přímý odkaz
www.esfcr.cz/technicka_podpora_opzPracovníci technické podpory OPZ vám budou k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hodin. Reakci na váš požadavek garantujeme do 4 hodin v rámci provozní doby technické podpory od obdržení požadavku. Dotazy zaslané mimo provozní dobu budou řešeny nejpozději následující pracovní den.
Ve dnech 23., 30., resp. 31. 12. (pokud připadne na pracovní den) bude upravena provozní doba technické podpory od 8:00 do 12:00 hodin.
Pro metodické dotazy využijte telefonní a e-mailové kontakty uvedené v textu konkrétní výzvy. Kontakt naleznete v dokumentu "Text výzvy č. xxx OPZ", na adrese:
www.esfcr.cz/modules/calls pod konkrétní výzvou.
Adresa:Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sekce náměstka ministryně pro evropské fondy
Na Poříčním právu 1/376
128 01 Praha 2
Webové stránky: www.esfcr.czDatová schránka: sc9aavg